شعبه ولیعصر

تاريخ:بيستم خرداد 1399 ساعت 16:30   |   کد : 6   |   مشاهده: 9219
 
پانسیون به آفرین ظفر یکی از شعبات جدید مجموعه پانسیونهای به آفرین می باشد که در شمال تهران و اقع در خیابان ظفر ، در ساختمانی نو ساز

در 7 طبقه و با مساحتی بالغ بر 1300 متر مربع احداث شده که دسترسیهای متعددی به ایستگاههای مترو ، اتوبوس و سایر وسایل حمل و نقل عمومی را دارد . پانسیون به آفرین دارای پروانه بهره برداری از سازمان میراث فرهنگی و مجوز اتحادیه هتلهای استان تهران و بعنوان واحد نمونه منتخب سازمان میراث فرهنگی می باشد .


 
 

پانسیون به آفرین ظفر یکی از شعبات جدید مجموعه پانسیونهای به آفرین می باشد که در شمال تهران و اقع در خیابان ظفر ، در ساختمانی نو ساز در 7 طبقه و با مساحتی بالغ بر 1300 متر مربع احداثاتاقهای این پانسیون از تختهای استاندارد 2 الی 6 تخته با تشکهای خوش خواب همراه با فرش ، میز ارایش ، یخچال فریزر تجهیز شده و کمدهای لباس ، کمد آشپزخانه و جا کفشی برای هر شخص بصورت مستقل و مجزا پیش بینی شده است .


 
 

هر طبقه دارای سالن نشیمن مجهز به تلویزیون 49 اینچ LED,مبلمان مدرن،فرش،آشپزخانه MDF به همراه ماشین لباسشویی،ماکروویو و سایرامکانات رفاهی با بهترین برندهای روز می باشد.

 

طبقه پنجم مجموعه به کافی شاپ ، روف گاردن ، آلاچیق با آبنما و فضای سبز چشم نواز اختصاص یافته است .

 

طبقه همکف شامل بخش های مدیریتی،لابی،کتابخانه،سالن غذاخوری و آشپزخانه مرکزی می باشد که با وسایل به روز مجهز شده است.

 

طبقه زیر ساختمان شامل سالن ورزش و ایروبیک مجهز به دستگاه ها و سایر امکانات ورزشی و نیز حمام ها و سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی متعدد می باشد.


این مجموعه دارای اینترنت پر سرعت نامحدود در تمام طبقات و اتاقها بوده و مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع داکت اسپیلیت می باشد . خط مش مدیریتی پانسیونهای به آفرین ایجاد فضای امن همراه با آرامش حداکثری در محیطی صمیمی با بالاترین استانداردهای اقامتی در سطح پانسیونها می باشد . نظافت کلیه قسمتهای عمومی پانسیون توسط خدمه کارآزموده و بصورت روزانه صورت می گیرد و بمنظور تأمین امنیت لازم کلیه قسمتهای عمومی ساختمان توسط دوربینهای مدار بسته کنترل می گردد.

http://beh-afarin.com/News//6
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان